Gdzie ogl膮da膰 Witaj w raju online

TV-Maniak Listopad 20, 2018 Widoki 30

Jako scenarzy艣ci szukaj膮 nowych sposob贸w wyczarowywania starych l臋k贸w, uwaga zwr贸cona jest na wsp贸lnotowy aspekt 偶ycia online. Pojawi艂o si臋 wiele thriller贸w spo艂eczno艣ciowych / stacjonarnych i dwa chillery typu rideshare, a teraz pisarz David Levinson celuje w Airbnb w “Welcome Home”, kt贸ry wyobra偶a sobie inwazje prywatno艣ci w wynaj臋tym domu we W艂oszech. Inne cechy 偶eruj膮 na strachu przed ukryt膮 inwigilacj膮, a dodatkiem jest tu marzenie o niemo偶liwym do zaakceptowania ucieczce, s艂u偶膮cym m艂odym i nieprzepracowanym starszym zbocze艅com wsz臋dzie. Problemy pojawiaj膮 si臋 na pocz膮tku w “Domu powitalnym”, kt贸ry ma nowatorskie podej艣cie do podgl膮dania agitacji, ale brakuje mu broni, aby zrobi膰 co艣 znacz膮cego z ca艂膮 jego zazdro艣ci膮 i paranoj膮.

Gdzie ogl膮da膰 Witaj w raju online

Para walcz膮ca o sw贸j zwi膮zek, Bryan (Aaron Paul) i Cassie (Emily Ratajkowski) postanowi艂a wybra膰 si臋 na wycieczk臋 do W艂och, aby popracowa膰 nad ich zerwanym zwi膮zkiem, znale藕膰 ofert臋 na odleg艂ej winnicy, kt贸ra oferuje im spok贸j i cisz臋, a tak偶e nieoczekiwany luksus . Jednak oszukiwanie przez Cassie pozostaje problemem dla Bryana, kt贸ry nie mo偶e omin膮膰 jej pijanej zdrady, z trudno艣ci膮 radzi sobie z ucieczk膮, frustruj膮c swoj膮 przepraszaj膮c膮 dziewczyn臋. W ich 偶yciu pojawia si臋 Federico (Riccardo Scamarcio), uprzejmy s膮siad, kt贸ry pomaga Cassie, gdy rani si臋 podczas joggingu, oferuje przeja偶d偶k臋 do domu i towarzystwa, urzeka m艂od膮 kobiet臋, podczas gdy Bryan nie docenia uwagi. Cassie z rado艣ci膮 przyjmuje pomoc Federico w zakresie plan贸w turystycznych i organizacji kolacji, podczas gdy Bryan powoli przychodzi, aby wyzna膰 swoje obawy miejscowej, nie艣wiadomy, 偶e Federico obs艂uguje zbi贸r kamer rozmieszczonych w domu, obserwuj膮c ka偶dy ruch pary, pr贸buj膮c znale藕膰 czas i miejsce, w kt贸rym mo偶na wymy艣li膰 pr贸bk臋 Cassie, umiej臋tnie wykorzystuj膮c gor膮czkow膮 lekkomy艣lno艣膰 Bryana na swoj膮 korzy艣膰.

Nie ma 偶adnej tajemnicy do “Welcome Home”, poniewa偶 Federico ujawni艂 si臋 jako cz艂owiek stoj膮cy za monitorami w pierwszym akcie filmu. To objawienie, kt贸re nie ma 偶adnego ujawnienia, zmniejszaj膮c napi臋cie wysi艂ku, kt贸re najlepiej jest wykonywa膰 bez trzymania r膮k, pozostawiaj膮c bli藕niego bardziej zagadkow膮 postaci膮, ale pomocn膮, przychodz膮c na ratunek, gdy Cassie wpada do lasu podczas poranka jog, tak偶e oferuj膮c przeja偶d偶k臋 do wioskowego festiwalu, pozostaj膮c jej zbawicielem po k艂贸tni z Bryanem, kt贸ra dzieli ich na ca艂y dzie艅. Levinson identyfikuje Federico jako pierwotnego pe艂zacza w “Welcome Home” bez fanfar, kt贸ry wydaje si臋 by膰 stracon膮 szans膮, zmuszaj膮c reszt臋 filmu do wymy艣lania r贸偶nych sposob贸w na odstraszanie publiczno艣ci, ale autor nie jest gotowy na wyzwanie. Robi co艣 z dramatycznego zwi膮zku, podczas gdy film b艂aga o bardziej o偶ywione horrory.

 

Dok艂adne przestudiowanie pary przez Federico podczas k膮pieli, snu i k艂贸tni nie jest g艂贸wnym tematem “Domu powitalnego”. Materia艂 jest bardziej zainteresowany trudnymi czasami Bryana i Cassie, a para u偶ywa winnicy jako ostatniego rodzaju stojaka , zrozpaczony, aby naprawi膰 zwi膮zek, kt贸ry mo偶e zosta膰 zerwany na zawsze. Cassie ma wielkie nadzieje, podczas gdy Bryan trzyma pier艣cionek zar臋czynowy w swoim dobytku, nie wiedz膮c, czy powinien z艂o偶y膰 propozycj臋. Paul i Ratajkowski nie s膮 najostrzejszymi aktorami w pobli偶u, a to nie pomaga, 偶e 鈥嬧媘aj膮 niewielk膮 chemi臋 w tym filmie. Re偶yser George Ratliff (“Hell House”, “Joshua”) d膮偶y do znalezienia konfliktu mi臋dzy kochankami, ale scenki argumentacyjne szybko eksponuj膮 ograniczenia teologiczne, podczas gdy pr贸by ujawnienia seksualnej fiksacji s膮 postrzegane jako bezwzgl臋dna eksploatacja, znajduj膮c Ratajkowskiego w r贸偶nych etapach rozbierania, bardziej podchodzi do dupy ni偶 do postaci, podczas gdy Cassie nie jest najm膮drzejsz膮 osob膮, dziwnie nie jest w stanie odr贸偶ni膰 dotyk Federico od Bryana z zawi膮zanymi oczami, sprawiaj膮c, 偶e scena inwazji w kluczowej sypialni jest nieumy艣lnie niem膮dra.

 

“Welcome Home” ko艅czy niepok贸j bardziej jawnymi l臋kami, a Levinson zmierza w okre艣lonym kierunku z punktem kulminacyjnym, badaj膮c nasz膮 oderwan膮, voyeurystyczn膮 kultur臋. I to jest dobry fina艂, ale nie zachowuje du偶ej mocy, gdy utkn膮艂 na ko艅cu s艂abego, 偶mudnego wysi艂ku. “Welcome Home” (kt贸ry siedzia艂 na p贸艂ce przez ostatni rok) nie jest dojrza艂y z potencja艂em, ale jest co艣 do za艂o偶enia, 偶e 鈥嬧媤ymagana reorganizacja i produkcja jest pilnie potrzebna do przekszta艂cenia. Mimo, 偶e stara si臋 by膰 firm膮 zajmuj膮c膮 si臋 obgryzaniem paznokci, w膮tpi臋, by cokolwiek w tym przypadku sprawi艂o, 偶e poszukiwacze transakcji odgadliby niemo偶liw膮 stawk臋 za niezapomniane wakacje. Dodatkowe oszustwo mo偶e by膰 warte oszcz臋dno艣ci.

Categories

Zostaw komentarz

Nazwa *
Dodawanie nazwy wy艣wietlanej
Email *
Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany
Strona internetowa