Gdzie oglądać Witaj w raju online

TV-Maniak Listopad 20, 2018 Widoki 99

Jako scenarzyści szukają nowych sposobów wyczarowywania starych lęków, uwaga zwrócona jest na wspólnotowy aspekt życia online. Pojawiło się wiele thrillerów społecznościowych / stacjonarnych i dwa chillery typu rideshare, a teraz pisarz David Levinson celuje w Airbnb w “Welcome Home”, który wyobraża sobie inwazje prywatności w wynajętym domu we Włoszech. Inne cechy żerują na strachu przed ukrytą inwigilacją, a dodatkiem jest tu marzenie o niemożliwym do zaakceptowania ucieczce, służącym młodym i nieprzepracowanym starszym zboczeńcom wszędzie. Problemy pojawiają się na początku w “Domu powitalnym”, który ma nowatorskie podejście do podglądania agitacji, ale brakuje mu broni, aby zrobić coś znaczącego z całą jego zazdrością i paranoją.

Gdzie oglądać Witaj w raju online

Para walcząca o swój związek, Bryan (Aaron Paul) i Cassie (Emily Ratajkowski) postanowiła wybrać się na wycieczkę do Włoch, aby popracować nad ich zerwanym związkiem, znaleźć ofertę na odległej winnicy, która oferuje im spokój i ciszę, a także nieoczekiwany luksus . Jednak oszukiwanie przez Cassie pozostaje problemem dla Bryana, który nie może ominąć jej pijanej zdrady, z trudnością radzi sobie z ucieczką, frustrując swoją przepraszającą dziewczynę. W ich życiu pojawia się Federico (Riccardo Scamarcio), uprzejmy sąsiad, który pomaga Cassie, gdy rani się podczas joggingu, oferuje przejażdżkę do domu i towarzystwa, urzeka młodą kobietę, podczas gdy Bryan nie docenia uwagi. Cassie z radością przyjmuje pomoc Federico w zakresie planów turystycznych i organizacji kolacji, podczas gdy Bryan powoli przychodzi, aby wyznać swoje obawy miejscowej, nieświadomy, że Federico obsługuje zbiór kamer rozmieszczonych w domu, obserwując każdy ruch pary, próbując znaleźć czas i miejsce, w którym można wymyślić próbkę Cassie, umiejętnie wykorzystując gorączkową lekkomyślność Bryana na swoją korzyść.

Nie ma żadnej tajemnicy do “Welcome Home”, ponieważ Federico ujawnił się jako człowiek stojący za monitorami w pierwszym akcie filmu. To objawienie, które nie ma żadnego ujawnienia, zmniejszając napięcie wysiłku, które najlepiej jest wykonywać bez trzymania rąk, pozostawiając bliźniego bardziej zagadkową postacią, ale pomocną, przychodząc na ratunek, gdy Cassie wpada do lasu podczas poranka jog, także oferując przejażdżkę do wioskowego festiwalu, pozostając jej zbawicielem po kłótni z Bryanem, która dzieli ich na cały dzień. Levinson identyfikuje Federico jako pierwotnego pełzacza w “Welcome Home” bez fanfar, który wydaje się być straconą szansą, zmuszając resztę filmu do wymyślania różnych sposobów na odstraszanie publiczności, ale autor nie jest gotowy na wyzwanie. Robi coś z dramatycznego związku, podczas gdy film błaga o bardziej ożywione horrory.

 

Dokładne przestudiowanie pary przez Federico podczas kąpieli, snu i kłótni nie jest głównym tematem “Domu powitalnego”. Materiał jest bardziej zainteresowany trudnymi czasami Bryana i Cassie, a para używa winnicy jako ostatniego rodzaju stojaka , zrozpaczony, aby naprawić związek, który może zostać zerwany na zawsze. Cassie ma wielkie nadzieje, podczas gdy Bryan trzyma pierścionek zaręczynowy w swoim dobytku, nie wiedząc, czy powinien złożyć propozycję. Paul i Ratajkowski nie są najostrzejszymi aktorami w pobliżu, a to nie pomaga, że ​​mają niewielką chemię w tym filmie. Reżyser George Ratliff (“Hell House”, “Joshua”) dąży do znalezienia konfliktu między kochankami, ale scenki argumentacyjne szybko eksponują ograniczenia teologiczne, podczas gdy próby ujawnienia seksualnej fiksacji są postrzegane jako bezwzględna eksploatacja, znajdując Ratajkowskiego w różnych etapach rozbierania, bardziej podchodzi do dupy niż do postaci, podczas gdy Cassie nie jest najmądrzejszą osobą, dziwnie nie jest w stanie odróżnić dotyk Federico od Bryana z zawiązanymi oczami, sprawiając, że scena inwazji w kluczowej sypialni jest nieumyślnie niemądra.

 

“Welcome Home” kończy niepokój bardziej jawnymi lękami, a Levinson zmierza w określonym kierunku z punktem kulminacyjnym, badając naszą oderwaną, voyeurystyczną kulturę. I to jest dobry finał, ale nie zachowuje dużej mocy, gdy utknął na końcu słabego, żmudnego wysiłku. “Welcome Home” (który siedział na półce przez ostatni rok) nie jest dojrzały z potencjałem, ale jest coś do założenia, że ​​wymagana reorganizacja i produkcja jest pilnie potrzebna do przekształcenia. Mimo, że stara się być firmą zajmującą się obgryzaniem paznokci, wątpię, by cokolwiek w tym przypadku sprawiło, że poszukiwacze transakcji odgadliby niemożliwą stawkę za niezapomniane wakacje. Dodatkowe oszustwo może być warte oszczędności.

Categories

Zostaw komentarz

Nazwa *
Dodawanie nazwy wyświetlanej
Email *
Twój adres email nie zostanie opublikowany
Strona internetowa