Video Trailer
Reżyser
Reżyser
Obsada
Fiona
Louis Fugain
Sylvain Buron
Commissaire Buron
Le cri de la victime
Philippe
Le premier policier
Champonin
Franchet / Carine Lustain
Narta
Opis
Oglądaj cały film Keep an Eye Out / Niżej jest player do odtwarzania filmu.
był to najmocniejszy skład filmów dla mnie każdego dnia na festiwalu.
The Wild Fields (Dike Pole)
“Droga powrotna do domu jest podróżą w jedną stronę”, opowiada 30-letni Herman Korolyov (Oleg Moskalenko), który wraca z Karkhowa – gdzie pracuje jako “niezależny ekspert” – do wiejskiej części Donbasu, gdzie dorastałem. Herman zamierza zostać tylko na jedną noc, rozwiązując sprawy stacji benzynowej jego brata, gdy jego rodzeństwo niespodziewanie opuściło kraj – ale z rosyjskimi gangsterami zamierzającymi albo kupić, albo brutalnie przejąć własność od niego, niezdecydowanie Hermana stopniowo zmienia się w determinację pozostać i bronić tego, co jest słusznie jego, bez względu na koszty.
Woroszyłowski ksiądz Serhij Zhadan został wydany w 2010 roku, cztery lata przed wybuchem wojny w Donbasie, ale adaptując go z perspektywy czasu, debiut fabularny Jaroslava Lodygina “Dzikie pola” służy teraz jawnie jako alegoria rosyjskich transgranicznych chwytów ziemi. na Ukrainie i jako wezwanie do broni dla mieszkańców w ich oporze przed inwazją. Podczas gdy jego brat uciekł, a kokieteryjna uczennica Katia planuje odejść, Herman pozostaje w tyle, tworząc sojusz z dwoma towarzyszami zabaw z dzieciństwa i z zadziornym księgowym Ohlą. Opowieść to chaotyczny, hałaśliwy współczesny western, pełen absurdalnego humoru – i nawet jeśli na końcu zabrakło mu pary, może nawet spójności, zawsze jest to atrakcyjne, gdy widzimy grupę niedobitków, którzy zajmują ostatnie miejsce. stanąć przeciwko pozornie przytłaczającej sile. Otwartym pytaniem jest jednak, czy widzowie będą skłonni zaakceptować sugestię – dokonaną nie tylko przez postać, ale przez ostateczny obraz filmu – że nowo odkryty nacjonalizm Herman jest wyrazem woli Bożej.
Foam At The Mouth (Ar Putam uz Lupam)
Otwarcie z niepokojącym ujęciem wielkiego dzika, który nie tyle tarzają się, co wije się w leśnym błocie, trzecia cecha łotewskiej pisarki / reżysera Janis Nords stawia świat zwierząt i ludzi w kolizji. Nadal dochodzi do siebie po nieokreślonym wypadku, który spowodował u niego sztuczną nogę i uporczywe problemy z kręgosłupem, były policjant Didzis (Vilis Daudzins) wychowuje i szkoli trzy psy policyjne, które atakują na polecenie. Jako jego żona Jana (Ieva Puke), szkolna terapeutka sportowa z zamiłowaniem do kłamstwa, wyrusza wstępnie na nielegalny romans z 17-letnią uczennicą Roberts (Raimonds Celms), rozbija jej samochód na wściekłego dzika, niosąc jego infekcję do domu z nią na zderzaku pojazdu. Zmagając się z bólem, zazdrością i wściekłym poczuciem własnej bezużyteczności, Didzis okrąża Robertsa w spotkaniach, które są coraz bardziej okrutne po obu stronach – i raz uwolniony, ten coraz gwałtowniejszy trójkąt miłości / nienawiści oślepia Didzisa na to, co dzieje się z jego ukochanymi psami.
Chociaż Foam at the Mouth jest sercem intensywnego studium postaci trzech wrażliwych ludzi, złapanych na rozdrożu w ich życiu, gdy zostają zarażeni oszustwem, oskarżeniem i niepohamowaną wściekłością, jego najbliższym odpowiednikiem jest, nieprawdopodobnie, horror Johna Carpentera The Thing (1982) ). Tutaj też jest śnieżna sceneria, (emocjonalnie, przynajmniej) odizolowane postacie i zaraźliwy stan szaleństwa (zarówno metaforycznego, jak i dosłownego) przenoszony z zimna przez psy. Rozpływając się głównie w zimowym socrealizmie, ale od czasu do czasu wpadając w stylizowane sny psów, film Nordsa redukuje ludzkie postacie do ich najbardziej zwierzęcych instynktów i apetytów, a umiejętnie łączy ich napięcia z przełomem.
Fire Lily (Tuliliilia)
Ognista lilia, z której pochodzi debiut estońskiego reżysera i reżysera Marii Avdjushko, a która pojawia się w kilku miejscach w filmie, jest w znacznym stopniu hermafrodytyczną rośliną, zarówno męską, jak i żeńską, i zdolną do nawożenia się. Jest to klucz (od całej gamy) do historii kobiety, która niespodziewanie zaszła w ciążę w przejściowym punkcie swojego życia.
Pod koniec lat trzydziestych, niepłodna i samotna, okulista Pia (Ingrid Isotaam) wciąż wychodzi z gorzkiego rozwodu, bezmyślnie zmieniając swoje nowe mieszkanie i szukając miłości i towarzystwa, gdy nagle odkrywa, że jej domowa przestrzeń wypełniona jest najlepiej spędzonym urlopem młody przyjaciel przyjaciela Peetrike (Rasmus Kallas), z własną młodszą siostrą Kaią iz uprzejmym właścicielem baru Kaarelem (Johann Urb). Do tej nowoczesnej struktury rodziny jest jeszcze inny regularny gość, niewidoczny, choć słyszany i namacalny, na początku wchodząc do sypialni Pia – i jej ciała – w nocy, a wkrótce jej obecność odczuwana jest gdzie indziej iw ciągu dnia, gwałtownie chroniąc swoją hostessę przed zagrożenie męskie.
Ta niewidzialna postać, zamieszkująca pustkę pozostawioną przez nieobecnego ojca i męża Pia, wkrótce zostawia Pia, niemożliwie, z dzieckiem – i jak Fire Lily oferuje nieodparte pomieszanie objaśniających ram, racjonalnych, religijnych lub nadprzyrodzonych, dla ciążę, która może być cudem lub przekleństwo, odkrywa także samotną, niezależną kobietę w średnim wieku
Oryginalny tytuł
Au Poste !
Klasyfikacja IMDB
N/A N/A głosów
TMDb Ocena
7.2 100 głosów